kitero társasjáték

Társasjáték

4 játékosnak 4+1 kihívásos csata

(a +1 csak profiknak!

Szereted az ilyen játékot?

Amiben a LOGIKA és a STRATÉGIAI KÉPESSÉG szerepe a meghatározó?
Amiben több körben, EGYRE NEHEZEBB KIHÍVÁSOKKAL kerülsz szembe?
Amiben nem dobókocka, hanem TE DÖNTÖD EL A LÉPÉSEK SZÁMÁT?

AKKOR EZ NEKED VALÓ TÁRSAS!

A KiTeRo a feledhetetlen együttlétek társasjátéka, ahol a játék nehézségi szintjét a játék tudásotok szintjéhez igazíthatjátok

3-4 munkanapon belüli szállítással

Meglepetés ajándékkal

100% pénzvisszafizetési garanciával

kitero társasjáték ok

Játsszatok 4-en együtt!

4+1 különböző nehézségi szinten játszhatjátok!

A családi, baráti együttléteken legyél Te az, aki feldobja a hangulatot! Vedd elő a finoman megmunkált fa játéktáblát, csörgesd és csillogtasd meg a színes üveggolyókat, és vond be a többieket egy felhőtlen társasozásba!

Meglepetés ajándék

3-4 munkanapon belüli szállítással

100% pénzvisszafizetési garanciával

Alapfogalmak

BÁZIS POZÍCIÓ – A játékba bevont összes golyónak a játéktér közepén előre kijelölt helye.

START POZÍCIÓ – A játékosok saját golyóinak helye a játéktér meghatározott részén, a Játékleírásban szereplő 5 féle felállás valamelyike szerint.

FELVEZETŐ JÁTÉK – Amikor a játékosoknak a Bázis pozícióból indulva a saját Start pozíciójukba kell eljutniuk.

Egy lehetséges START pozíció 6 golyóval

társasjáték smileballs

További 5,6 és 7 golyós Bázis- és Start pozíciók ábráit a Játék Segédletben találod.

Egy lehetséges Bázis pozíció 6 golyóval

társasjáték

CÉL POZÍCIÓ – Ez a pozíció minden játékos számára az ellenfele Start pozíciójával egyezik meg, ahová a Fő játékban kell minden golyóját eljuttatnia.

FŐ JÁTÉK – Amikor a játékosoknak a saját Start pozíciójukból a Cél pozíciójukba kell eljutniuk.

kitero társasjáték ok
ilyen még nem volt!

MÁR A JÁTÉK INDÍTÁSÁIG VALÓ ELJUTÁS IS VERSENY!

A Felvezető játékkal kell a Bázis pozícióból a Start pozícióba eljutni, ahonnan indul a Fő játék.

kitero társasjáték ok

Csak a Felvezető játékban használható a dobókocka!

Ekkor egy-egy körben minden játékosnak ugyanannyit kell lépnie, amennyit az adott körben a dobásra jogosult játékos dobott.

A KiTeRo igazi különlegessége, hogy a Fő játékban dobókockát Lépésszám készletre cseréljük!

A Lépésszám készlet használatával teljesen kiküszöbölhető a csatákból a szerencse faktor. Mivel minden játékos egyforma készlettel indul, ezért 

  • egyedül a játéktudásod, 
  • az előrelátásod és 
  • a stratégiai képességed az,

 ami meghatározza az eredményedet. 
Emiatt lesz számodra izgalmasabb a megmérettetés, és még értékesebb a győzelem  

(A Lépésszám készlet használatáról részletesen a Játék Segédletben olvashatsz)

társasjáték
társasjáték

A TE JÁTÉKOD!

Mi a játék célja?

A Start pozíciódból indulva az előre kijelölt Cél pozíciód mihamarabbi elfoglalása.

Ki a játék győztese?

Az nyer, aki a leghamarabb jut el a Cél pozíciójába.

A többi játékos tovább játszhat, és az ő helyezésüket a Cél pozíciójukba való eljutásuk sorrendje határozza meg.

Hányan játszhatjátok?

4 játékos, játékosonként 5, 6 vagy 7 db, piros, kék, zöld és sárga színű üveggolyóval, megegyezés szerint.

Könnyen megtanulhatjátok!

A játék specialitása

 

  • A játéktér szomszédos pályáin két golyó nem fér el egymás mellett.
  • A 196 db játékmező mindegyike a játéktér szélén található egy-egy betű és szám koordinátával meghatározható.
  • Kétszintű a játék: Felvezető játékból és Fő játékból áll.
  • Lépésszám-készlettel játszható.

társasjáték

Izgalmas szórakozás

 

A KiTeRo társasjáték nem csak az együtt megélt sikerek, felszabadító nevetések és időtöltések eszköze.

A szórakozáson kívül megtanít csapatban gondolkodni és együttműködni másokkal, fejleszti a versenyszellemet és a koncentrációs képességet is.

Visszarepíthet egy időre akár az élményekkel, játékokkal teli gyermekkorba, és lehetőséget ad a játékszenvedély kiélésére is.

Az egyre nagyobb nehézségi fokú kihívásokkal fokozza az izgalmat, mélyíti a belefeledkezés felhőtlen örömét.

Kitero-Bázis 1 társasjáték
KITERO

 7 egyszerű játékszabály

Lépésszám készlettel játszva

1. szabály

Minden körben minden játékosnak lépéskényszere van.

2. szabály

Minden körben a soron következő játékos a Lépésszám készletéből még rendelkezésére álló számú lépés-hosszok közül választva léphet. A lépés után a választott lépés-hossz darabszáma 1-gyel csökken. 

3. szabály

Kiütés, átlépés, összeütközés nincs.

    4. szabály

    Ha olyan helyzet alakul ki, hogy egy játékos nem tud lépni, akkor nincs győztes; döntetlen az eredmény.

    5. szabály

    Ha egy játékos golyójának mozgatását egy szomszéd pályán lévő golyó akadályozza, akkor a továbbhaladáshoz ki kell kerülnie az útban álló golyót.

    6. szabály

    Egy körben minden játékos csak egy golyót mozdíthat meg a sajátjai közül; tetszőleges irányban.

    7. szabály

    A golyót felemelni nem szabad. Ha egy játékos felemeli, akkor azt vissza kell tenni a kiindulási helyére, és az a játékos kimarad a következő körből.

    Játékvariációk

    A Start pozíciók, a Cél pozíciók különböző változatainak és a golyók színeinek variálásával minden játék egyedivé, megismételhetetlenné tehető.

    Lehetséges start poziciók száma

    Játék indítási variációk száma

    Lehetséges szín kombinációk száma

    kitero társasjáték

    Miben hasonlít és miben különbözik?

    KI NEVET A VÉGÉN?

    AMIBEN HASONLÍT: 

    • a KiTeRo-ban is 4 féle szín van,
    • a KiTeRo-ban is egy előre meghatározott területre kell eljutni, 
    • dobókockát is lehet használni, de csak a Felvezető játékban, és 
    • az a győztes, aki leghamarabb ér a célba.

    AMIBEN KÜLÖNBÖZIK: 

    • nem mindig ugyanarról a helyről kell kezdeni a játékot,
    • nincs előre meghatározott útvonal, amin a célba lehet jutni, 
    • nincs kiütés vagy átlépés, 
    • a Fő játékban nem dobókockát, hanem Lépésszám készletet kell használni a lépésekhez 

    SAKK

    AMIBEN HASONLÍT: 

    • a KiTeRo-ban is 4 féle szín van,
    • a KiTeRo-ban is egy előre meghatározott területre kell eljutni, 
    • dobókockát is lehet használni, de csak a Felvezető játékban, és 
    • az a győztes, aki leghamarabb ér a célba.

    AMIBEN KÜLÖNBÖZIK: 

    • a golyók csak színben különböznek egymás, nem úgy, mint a sakkfigurák
    • nem lehet átlós irányban haladni a játéktéren,
    • nem lehet kiütni, levenni golyót a pályáról,
    • nem kettő, hanem 4 játékos játszik egyszerre

    Ezt mondjátok Ti

    Ránézésre nem látszott, hogy milyen komoly stratégiai játék! Köszönjük! :)” Orsolya (45 éves)

     “A Smile Balls érdekes, szórakoztató játék, de kellett hozzá a kiegészítő szabály, azaz, hogy egyvalaki dob, és minden játékos annyit lép, amennyit az illető dobott. Így valóban taktikus és gondolkodtató lett. A kivitelezése szép, a nemes anyagokkal (fa, üveg) kellemes játszani, esztétikailag is szép… ” Zsuzsanna

    “…Minőségi anyaghasználat, jó alapötlet, élvezetes játékmenet. Érdemes a játékvariációk számát korlátozni, mindenképp a közös dobásos verziót alapnak tekinteni…” Attila és Zoltán

    “Ötletes a dobókockával szabályozott lépésszám is, melyre több variációt is lehet alkalmazni. Nekünk az tetszett legjobban, legigazságosabbnak érezve, hogy mindenki dob egymás után és mindenki ugyanannyit lép egy-egy adott körben. Azt hihetnénk, hogy ezzel mindenki egyformán halad, de a várakozástól eltérően ez egyáltalán nincs így. Az is érdekes megoldás, hogy a játékosszámtól függően, de akár ettől függetlenül is különböző számú golyót kell a másik oldalra juttatni, ami még változatosabbá teszi a játékot. Én szívesen játszanék vele a jövőben is! …” Judit 

    Ezt gondolom

    Ezt gondolom

    Amikor társasjátékot játszunk, akkor már csak a játék kedvéért is együtt vagyunk valakivel, valakikkel. Lehet ő akár a párunk, lehetnek a barátaink, de vadidegen/ek is. Amikor játszunk, akkor számítunk a másikra, lessük a szándékát, szinte együtt rezdülünk vele..

    És akkor igazán együtt vagyunk…. 🙂

    Szulyovszky József, A játék tervezője

    Megrendelem

    Kitero-Bázis 2 társasjáték

    Utánvét díj: 480 Ft

    Szállítási díj: 990 Ft

    Amit tudnod érdemes a vásárlásról
      1.  A KITERO társasjátékot utánvétellel tudod megvásárolni.
      2. A MEGRENDELEM gomra kattintva meg tudod adni az adataidat.
      3. Az adatok elküldése után, kapsz tőlünk egy visszaigazoló emailt.
      4. Becsomagljuk neked a játékot és átadjuk a futárnak. 3-4 munkanap alatt meg is kapod.
      5. A futártól kapsz értesítést, hogy mikor érkezik hozzád.
      6. Amikor kiszállítják neked, akkor kell kifizetned.
    Szállítás

    3-4 munkanapon belül

    Garancia

    Természetesen meggondolhatod magadat. 100%-os garanciát vállalunk és visszaküldheted a játékot.

    Adatkezelési tájékoztató, 

    ÁSZF, Szállítási feltételek